Skip to Main Content (Press Enter)
Vreau să văd...

Program de Garanție Prelungită

Mașinile Toyota sunt construite conform celor mai înalte standarde de calitate. Cu Programul de Garanție Prelungită, beneficiezi de protecție completă, pentru orice model Toyota. Alege siguranța și fiabilitatea la fiecare drum!

Beneficiază de până la 10 ani de garanție** pentru componentele esențiale ale vehiculului tău Toyota, după primii 3 ani standard! Programul de Garanție Prelungită se activează dacă îndeplinești prima condiție: autovehiculul are între 3 și 9 ani sau a parcurs până la 160.000 km reali (în funcție de ce survine prima). Garanția se prelungește automat cu 12 luni, indiferent dacă mașina a fost sau nu deja în garanție, atâta timp cât ai respectat reviziile tehnice periodice la un dealer autorizat.

Programul este valabil nu doar pentru mașinile noi, ci și pentru cele cu o vechime de la 3 la 10 ani, inclusiv pentru cele care nu au fost întreținute anterior în service-ul oficial, dar care au revenit acum pentru revizii. ***

Reparații fără costuri suplimentare

Cu Programul de Garanție Prelungită Toyota, costurile de reparație sunt complet acoperite.

Serviciu de asistență în caz de defecțiuni urgente

Include Toyota Assistance, oferindu-ți ajutor rapid și eficient ori de câte ori ai nevoie de reparații.

Transferă garanția

Dacă vinzi automobilul Toyota, garanția prelungită va fi transferată automat noului proprietar.

Cum funcționează Programul de Garanție Prelungită Toyota

  1. Programul de Garanție Prelungită Toyota începe după încheierea garanției standard de 3 ani sau 100.000 km.
  2. Garanția se prelungește automat cu fiecare revizie tehnică efectuată la un dealer autorizat, pe o perioadă de până la următoarea revizie programată.
  3. La efectuarea regulată a reviziilor, programul de Garanție Prelungită Toyota poate fi valabil până la 10 ani sau 160.000 km parcurși (în funcție de ce limită se atinge prima).
  4. Programul de Garanție Prelungită Toyota este asociat unui anumit vehicul și poate fi transferat noilor proprietari ai acestuia.

Întrebări frecvente

Programul de Garanție Prelungită Toyota începe după expirarea garanției oferite de producător, valabilă pentru 36 de luni sau 100.000 km. Pentru a activa programul, este necesar să efectuezi revizia tehnică, iar garanția se va prelungi pentru o perioadă de până la 12 luni.

Dacă o piesă înlocuită în baza garanției prezintă defecte sau alte probleme, garanția prelungită îți oferă dreptul la o nouă înlocuire și/sau reparație.

  • Modificările aduse vehiculului care alterează caracteristicile originale stabilite de producător;
  • Mașinile de închiriat sau cele folosite ca taxiuri, în școlile de șoferi, pentru transport sau servicii de curierat, precum și limuzinele extinse;
  • Vehiculele utilizate de poliție, pompieri, ambulanțe și alte servicii de urgență sau vehiculele folosite în scopuri similare;
  • Vehiculele utilizate pentru conducere off-road, raliuri, curse sau alte scopuri neprevăzute;
  • Cazurile care duc la pierderea completă a vehiculului;
  • Furturile care conduc la pierderea ireversibilă a vehiculului;
  • Cazurile frauduloase. În aceste situații, nu se poate solicita rambursarea banilor sau ajutor pentru daune

A fost verificată valabilitatea carnetului de garanție prezentat de client?

Au fost respectate intervalele de service și lucrările de întreținere efectuate corespunzător, în special atunci când pierderea este direct legată de finalizarea acestor lucrări?

Este pierderea/sfera reparațiilor acoperită de condițiile garanției?

Compania Toyota (furnizorul de garanție), de la care a fost achiziționată garanția, este responsabilă, în prima instanță, pentru verificarea daunelor acoperite de garanție.

În cazul în care clientul (detinătorul garanției) nu poate aduce vehiculul defect la compania care furnizează garanția pentru evaluarea daunelor și efectuarea reparațiilor, lucrările necesare acoperite de condițiile garanției pot fi realizate de un alt service autorizat Toyota, în baza unui contract.

Dealerul Toyota trebuie să raporteze daunele pentru o investigație ulterioară, imediat după efectuarea lucrărilor, direct către Toyota FREY Austria GmbH, prin sistemul de garanție Toyota, în termen de 14 zile.

Dacă cauza sau amploarea unei daune raportate nu poate fi clarificată imediat la notificare, se poate solicita un raport expert.

Termenul de păstrare pentru piesele vechi corespunde condițiilor de garanție din garanția producătorului (cel puțin 3 luni).

Cererea va fi soluționată după finalizarea corectă a reparațiilor. Iată câteva detalii importante:

  • Plata lucrărilor se va face conform tarifelor orare stabilite anterior, bazate pe indicele de timp de muncă al producătorului, pe o bază anuală. 
  • Plata pieselor se va realiza în funcție de prețul de vânzare recomandat de Toyota FREY Austria GmbH, care nu este obligatoriu. 
  • Plata maximă va include prețul de achiziție al vehiculului.

Dacă ai realizat reparații aprobate ca furnizor de garanție, Toyota FREY Austria GmbH îți va rambursa direct costurile de reparație prin sistemul de garanție.

În cazul în care reparația a fost efectuată de un alt service, rambursarea se va face tot prin sistemul de garanție, iar costurile vor fi însoțite de factura de reparație, fiind considerate cheltuieli externe.

*Programul se aplică vehiculelor Toyota cu o vechime de până la 10 ani sau un parcurs de maximum 160.000 km (în funcție de care dintre aceste limite se atinge mai întâi). Acesta acoperă componentele esențiale ale mașinii tale, cu condiția să efectuezi reviziile periodice la un dealer autorizat Toyota din Chișinău sau Ucraina, până la următoarea revizie programată. Acordă atenție restricțiilor. Detalii suplimentare pe site-ul oficial  www.toyota.md.
**Sau 160.000 km parcurs (în funcție de care limită se atinge prima).
***Detalii suplimentare și condiții complete le găsești în fișierul PDF disponibil la link.
****Valoarea actuală a vehiculului tău poate fi folosită ca parte din plata unui nou autoturism achiziționat, conform acordului stabilit.

Discută cu un manager