Vehiculele noastre sunt vândute în toată Europa, dar promovarea și relațiile cu clienții diferă în fiecare țară. Companiile naționale de marketing și vânzări sprijină comerțul cu amănuntul și asigură comunicarea eficientă a fiecărei piețe.
Diversitatea culturală din Europa este o provocare pentru orice afacere din regiune, de aceea, companiile naționale de marketing și vânzări (NMSC) se concentrează pe diverse aspecte - cultura, limba și specificul afacerilor pentru servicii calitative oferite clienților. Cele 29 de NMSC-uri europene au o gamă largă de responsabilități la nivel național, inclusiv strategia de produs și de marketing, asistența tehnică, relațiile cu clienții, dar și dezvoltarea și susținerea rețelelor de parteneri cu amănuntul.
Aceste filiale acoperă 53 de țări, depășind granițele Uniunii Europene. Ele oferă sprijin pentru vânzătorilor retail în gestionarea relațiilor cu clienții și activităților de responsabilitate socială corporativă pentru a crea o imagine de marcă care să reflecte diferitele preferințe și gusturi ale consumatorilor europeni. Prin parteneriatul cu comercianții, aceste filiale contribuie la modelarea și îmbunătățirea modului în care operăm atât în fiecare țară, cât și ca o afacere paneuropeană eficientă.