Vreau să văd...

Sustenabilitatea mediului

Descoperă variatele metode implimentate pentru o mobilitate durabilă

Sustenabilitatea este baza activității noastre, de aceea, suntem orientați către crearea unor mașini îmbunătățite pentru a face viața oamenilor mai sănătoasă, mai sigură, mai puțin stresantă și mai conectată. Ne străduim să dezvoltăm soluții viitoare de mobilitate care să sincronizeze oamenii, vehiculele și orașul în reducerea substanțială a aglomerației și poluării. În același timp, ne ghidăm spre scopul nostru de a crea o afacere profitabilă și sustenabilă într-o ambianță plăcută.

Atitudinea față de sustenabilitate este fundamentată de viziunea noastră globală din 2011 concentrată pe responsabilitatea față de mediu și comunitate. În 2015, am lansat Toyota Environmental Challenge 2050 pentru a ne îndrepta către o societate în care oamenii, mașinile și natura pot coexista în armonie. Cele șase obiective ale acestei provocări sunt stabilite pentru a depăși impactul zero asupra mediului și impactul pozitiv net.

În prezent, industria auto se confruntă cu provocări semnificative, iar durabilitatea este o parte crucială a soluției. Reglementările stricte internaționale și naționale sunt impuse pentru a reduce poluarea urbană, făcând vehicule ecologice indispensabile. În același timp, societatea așteaptă ca mașinile să fie sigure, bine conectate și prielnice mediului ambiant. La Toyota acceptăm provocările ca noi oportunități de dezvoltare și evoluție.

Mobilitate pentru toți

Abordarea noastră asupra durabilitățiii se concentrează pe principiul „Mobilitate pentru toți”. Suntem orientați spre a partaja oportunități noi clienților spre îmbunătățirea vieții și spre stimularea inovației. Considerăm că prin libertatea de mișcare, orice fapt este posibil. Campania noastră „Începe imposibilul” reflectă viziunea că o societate mobilă este accesibilă toturor, indiferent de vârstă sau abilități, de aceea, considerăm că mobilitatea este un drept de care fiecare se poate bucura.

Colaborare, comunicare și comunitate

Toyota Motor Europe are o istorie bogată de susținere a producției locale, de dezvoltare economică și de creare a locurlori de muncă în comunitățile noastre. Astăzi, suntem cu mândrie un participant cu adevărat local în Europa, având 20.000 de angajați, 9 fabrici de producție, centre de cercetare și dezvoltare, precum și 29 de organizații de vânzări și marketing care acoperă 53 de țări. Faptul că 8 din 10 modele vândute în Europa sunt produse local demonstrează angajamentul față de piața europeană.

Deși avem o proprie viziune, totuși societatea își are propriile așteptări de la marca noastră. Pentru a le îndeplini și depăși, suntem în contact și colaborăm cu toate părțile interesate pentru a înțelege nevoile. Prin parteneriate pe termen lung cu comunitățile noastre, ne focalizăm pe îmbunătățirea constantă a operațiunilor și a lanțului de aprovizionare în strânsă cooperare cu angajații și furnizorii noștri. Prin susținere reciprocă, comunicare deschisă și schimbul de bune practici ne asigurăm că furnizorii noștri livrează produse și servicii la cel mai înalt și competitiv nivel. 

Bază solidă pentru creștere durabilă

Suntem convinși că exploatarea deplină a talentelor noastre reprezintă calea spre o dezvoltare sustenabilă și spre prosperitatea economiei europene. Ne-am propus să îmbunătățim semnificativ comunitatea și societatea. Poziționând persoana în centrul fiecărei acțiuni, ne setăm realizarea unei societăți durabile în armonie cu omul și natura.