Skip to Main Content (Press Enter)
Vreau să văd...

Te invităm să fii parte a familiei Toyota Chișinău „Continent”

Ești un lider cu experiență și pasiune pentru industria auto? Ai abilități manageriale puternice și îți place să optimizezi procesele pentru a oferi cele mai bune servicii clienților?

Atunci avem nevoie de tine!

Dealerul oficial Toyota Chișinău „Continent” te invită să te alături echipei noastre ca Șef serviciu Aftersales. Oferim un mediu de lucru stimulant și oportunități de dezvoltare profesională. Aplică acum și devino unul dintre cei mai apreciați specialiști ai domeniului auto în Moldova.

Șef serviciu Aftersales

Cerințe

  1. Studii superioare tehnice sau economice;
  2. Experiența anterioară de cel puțin 3 ani într-o poziție similară;
  3. Competențe manageriale;
  4. Abilități de planificare și control al proceselor;
  5. Abilități analitice foarte bune;
  6. Cunoașterea proceselor de întreținere și reparare a automobilelor, dar și competențe în
  7. Gestionarea proceselor de livrare și vînzare a pieselor de schimb (reprezintă un avantaj);
  8. Orientarea spre client și îmbunătățirea continuă a calității serviciilor oferite;
  9. Capacitatea de a analiza activitatea departamentelor și a face eforturi constante pentru îmbunătățirea ei;
  10. Responsabilitate, abilități de organizare, capacitatea de a lua decizii sub presiune;
  11. Abilități foarte bune de comunicare, capacitatea de a conlucra eficient cu colegii și clienții;
  12. Cunoașterea limbii română și rusă. Se solicită cunoașterea limbii engleze la nivel elementar;
  13. Deținerea permisului de conducere categoria „B”.

Responsabilitățile postului

  1. Organizarea și gestionarea activității departamentului de administrare a service-urilor auto;
  2. Organizarea și gestionarea activității departamentului de livrare și vînzare a pieselor de schimb și accesoriilor;
  3. Implementarea cerințelor și standardelor producătorului/distribuitorului;
  4. Controlul numărului de angajați, al calificării acestora și al pregătirii lor profesionale conform standardelor stabilite;
  5. Asigurarea corespunderii proceselor desfășurate în cadrul departamentului post-vînzare cu cerințele producătorului/distribuitorului;
  6. Îndeplinirea obiectivelor strategice ale companiei în domeniul serviciilor post-vînzare;
  7. Realizarea planurilor și scopurilor orientate spre extinderea afacerii și îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților;
  8. Îmbunătățirea constantă a proceselor desfășurate în cadrul departamentului;
  9. Optimizarea tuturor direcțiilor de activitate a departamentului în vederea obținerii performanței și creării unor experiențe de neuitat pentru clienți;
  10. Implementarea de noi instrumente pentru creșterea veniturilor departamentului;
  11. Identificarea și implementarea soluțiilor inovatoare pentru extinderea afacerii și îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților.

Condiții de muncă:

  1. Angajare oficială într-o companie serioasă și stabilă;
  2. Pachet social complet;
  3. Salariu motivant, plătit la timp;
  4. Condiții confortabile și tichete de masă;
  5. Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă unită și dintr-un brand internațional;
  6. Instruire corporativă.

TRANSMITE CV-UL

Dacă ești interesat să candidezi la acest post, transmite CV-ul pe adresa: hr@continent.toyota.md sau contactează-ne la 078006765 și află mai multe detalii.