Skip to Main Content (Press Enter)
Vreau să văd...

Te invităm să fii parte a familiei Toyota Chișinău „Continent”

Ești creativ și pasionat de marketing? Ești expert în strategii de marketing și ai abilități excelente de comunicare?

Atunci avem nevoie de tine!

Dealerul oficial Toyota Chișinău „Continent” te invită să te alături echipei noastre ca Manager Marketing. Oferim un mediu de lucru stimulant și oportunități de dezvoltare profesională. Aplică acum și devino unul dintre cei mai apreciați specialiști ai domeniului auto în Moldova.

Manager Marketing în Departamentul Marketing

Cerințe

  1. Studii superioare tehnice sau economice;
  2. Experiență de cel puțin 3 ani într-o poziție similară;
  3. Competențe manageriale;
  4. Abilități de planificare și control al proceselor;
  5. Cunoștințe privind tehnicile și canalele de promovare a produselor și serviciilor companiei, inclusiv activitatea analitică, targetarea, generarea lead-urilor, elaborarea planului de acțiuni;
  6. Cunoașterea tehnicilor de comunicare eficientă, cunoștințe în domeniul eticii comunicării în afaceri;
  7. Capacitatea de a analiza activitatea departamentelor și a face eforturi constante pentru îmbunătățirea ei;
  8. Cunoștințe de operare pe calculator, deprinderi elementare de utilizare a Microsoft Office, Adobe Premier Pro, InDesign;
  9. Cunoașterea limbii română și rusă. Se solicită cunoașterea limbii engleze la nivel elementar;
  10. deținerea permisului de conducere categoria „B”.

Responsabilitățile postului

  1. Organizarea și gestionarea activității departamentului de administrare a service-urilor auto;
  2. Organizarea și gestionarea activității departamentului de livrare și vînzare a pieselor de schimb și accesoriilor;
  3. Implementarea cerințelor și standardelor producătorului/distribuitorului;
  4. Controlul numărului de angajați, al calificării acestora și al pregătirii lor profesionale conform standardelor stabilite;
  5. Asigurarea corespunderii proceselor desfășurate în cadrul departamentului post-vînzare cu cerințele producătorului/distribuitorului;
  6. Îndeplinirea obiectivelor strategice ale companiei în domeniul serviciilor post-vînzare;
  7. Realizarea planurilor și scopurilor orientate spre extinderea afacerii și îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților;
  8. Îmbunătățirea constantă a proceselor desfășurate în cadrul departamentului;
  9. Optimizarea tuturor direcțiilor de activitate a departamentului în vederea obținerii performanței și creării unor experiențe de neuitat pentru clienți;
  10. Implementarea de noi instrumente pentru creșterea veniturilor departamentului;
  11. Identificarea și implementarea soluțiilor inovatoare pentru extinderea afacerii și îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților.

Condiții de muncă:

  1. Angajare oficială într-o companie serioasă și stabilă;
  2. Pachet social complet;
  3. Salariu motivant, plătit la timp;
  4. Condiții confortabile și tichete de masă;
  5. Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă unită și dintr-un brand internațional;
  6. Instruire corporativă.

TRANSMITE CV-UL

Dacă ești interesat să candidezi la acest post, transmite CV-ul pe adresa: hr@continent.toyota.md sau contactează-ne la 078006765 și află mai multe detalii.