Vreau să văd...

Cum funcționează „Prioritatea acordată clientului”?

  • Prioritatea acordată clientului

    În fiecare detaliu al activității noastre, inclusiv și în imaginea vehiculelor, depunem eforturi pentru a dezvolta și a menține relații solide cu clienții noștri, de aceea, toți angajații urmează politica instituită „prioritatea acordată clientului”.

  •  

    Acestă abordare sporește încrederea și respectul reciproc, asigurându-ne conexiunea permanentă cu părerile și preferințele clienților. Acest fapt ne susține în proiectarea și producerea vehiculelor îmbunătățite.

  • Ascultarea opiniei clientului

    Prin atenția acordată opiniilor și reacțiilor aflăm despre așteptările clienților, privind activitatea prestată și automobilele noi, încurajând feedback-ul.

    Am făcut disponibile variate modalități prin care clienții se pot expune, precum: conversațiile cu personalul, participarea la grupuri de discuții sau sondaje, contactul cu departamentul relații cu clienții și accesul la canalele social media. Apreciem atât laudele, cât și sugestiile critice în egală măsură.

  •  

    Feedback-ul și datele suplimentare sunt colectate de la dealerii și furnizorii noștri. Monitorizăm, în același timp, perspectivele clienților din surse terțe, precum: articole de ziar, reviste și publicații online, dar și importante sondaje independente de ordin mondial, privind satisfacția.

Acționăm conform feedback-ului

Ne asigurăm că toate informațiile de la clienți sunt divizate rapid între părțile importante ale activității noastre. Colectarea și analizarea feedback-ului contribuie la planificarea noilor produse, la creșterea standardelor de calitate, a modului de lucru și a serviciior prestate. Astfel, „acționarea conform feedback-ului” este fundamentul muncii noastre.